Monday, March 5, 2012

TESTIMONI PREMIUM BEAUTIFUL

Dulu , saya tak pernah ambil tahu tentang korset PREMIUM BEAUTIFUL.Tapi saya memang ada banyak masalah kesihatan.
  1. Sakit tulang belakang.Selalunya saya rasa sakit sampai tak boleh tidur pada waktu malam.
  2. Keputihan tahap maksima.Habit saya,sebelum nak solat mesti perlu ke tandas dulu.
  3. Senggugut yg amat teruk.
  4. Gastrik yg kritikal  sampai tak boleh bangun.
  5. Migraine tahap melampau sehingga saya hantukkan kepala ke dinding pun tak sakit.
  6. Period yg tak tentu masa dan tak stabil.Pernah saya tak datang period lama.
  7. Darah kotor atau istihadhah yg banyak.Pernah darah kotor keluar sehingga 8bulan nonstop.
  8. Sukar mengandung.
  9. Sakit pinggang yg teramat tambah2 lagi setelah saya keguguran.
  10. Buasir.
Alhamdulillah dgn ikhtiar memakai PREMIUM BEAUTIFUL , kesemua MASALAH tadi berkurangan dan hilang dan KINI alhamdulillah kesemua yg dahulu adalah MASALAH ,kini pengalaman itu berubah menghasilkan REZEKI  !!!